Tavşan_Tutkusu
New member
Er, vodka martini, Miss Moneypenny ve dünyayı kurtarmak gibi James Bond’a ait. Çünkü onun Aston Martin’i olmasaydı, dünyanın en ünlü gizli ajanı muhtemelen İngiliz kamu hizmetinde sadece küçük bir sayı olurdu.
Ve birkaç bölümde bir başrol için yeni bir oyuncu kadrosu bulunsa bile, 007 çok uzun bir süredir ev ve mahkeme tedarikçisine sadıktır: Aston Martin ve özellikle klasik DB5 gibi 007 serisini temsil eden neredeyse hiçbir marka yoktur.
Bu nedenle, oyuncu henüz seçilmemiş olsa bile, bir sonraki filmde hangi arabayı kullanacağı neredeyse hiç soru işareti değil. Ne de olsa Aston Martin en önemli modelini yeniledi ve DB11’i DB12 ile değiştirdi.
Daha fazla araba testi
Aston Martin DBX 707 testte
Ve Bond’un ilk seferi için muhtemelen en az iki yıl daha beklemesi gerekecek olsa da, yeterince varlıklı insanlar bu yaz başlayabilirler çünkü güvendikleri bayi önceden yaklaşık 225.000 Euro’ya sahip olmak ister. Çoğu rakibinin aksine saldırganlıktan ve provokasyondan büyük ölçüde kaçınan bir süper spor otomobil var.
ayrıca oku
Evet, DB12 de güçle patlıyor, yeni sürümle daha da genişledi ve radyatör ağzını daha da açtı. Ancak çılgın spoiler yerine, kaslarının üzerinde zarif bir smokin giyiyor, bu da sizi yalnızca pit şeridinde değil, aynı zamanda Grand Hotel’in önünde de iyi gösteriyor.
Dürüst olalım: Bu manzarayla, bir sonraki James Bond da devreye girebilir.
Kaynak: dpa-tmn/Aston Martin
Bu iç mekanda da devam ediyor: Neredeyse hiçbir spor otomobil üreticisi kabini bundan daha fazla lüksle donatmıyor.
Ve Aston Martin artık geliştirme ortağı Mercedes’in eski bilgi-eğlence sistemini uygulamak zorunda olmadığı ve yakın zamanda kendi yerleşik elektronik sistemini yaptığı için, ekranlar ve hepsinden önemlisi orta konsoldaki eğlence merkezi de güncel. Seri üretimin başlamasından hemen önce navigasyon biraz karışsa ve gösterge, birinci sınıf bir senfoniden çok fiziksel bir deney kiti gibi görünse bile.
Bunun dışında Aston Martin, iyi sese çok dikkat etti, camları özellikle iyi yalıttı ve hatta otoyolda rahat bir atmosfer için lastikleri ses emici köpükle doldurdu.
Aston Martin DB12: Aile evde kalır
Bu, en geç bir yazılım güncellemesiyle kablosuz olarak da değiştirilebilse de, kabinle ilgili bir eleştiri noktası kesinlikle devam ediyor: ikinci sıradaki iki deri girinti, en iyi ihtimalle şık çanta rafları ve acil durum koltuğu olarak yavrular için bile uygun değil, orada çok sıkışık.
Ancak Bay Bond bir aileyle hiçbir zaman tam olarak anlaşamadıktan sonra, normal ölümlü müşteriler bile geri çekilmek zorunda kalır – ya da sadece başka bir arabaya geçer. Ne de olsa, yakında iyileştirme için daha fazla alan olacak: çünkü gelecek yıl DB12 üstü açılır bir araba olarak da satışa sunulacak.
Lüks komuta merkezi: Aston Martin ayrıca kokpite yeni bir bilgi-eğlence sistemi kurdu
Kaynak: dpa-tmn/Max Earey
Diğer hassasiyetleri hesaba katmak zorunda değilseniz – adı yanıltıcı olsa ve kaputun altında on iki silindirli bir motor olmasa bile, DB12’nin keyfini yine de en iyi şekilde yalnız başına çıkarabilirsiniz. Artık İngilizlerle de bir geleceği olmadığı için, bunun yerine yeni sürüm için yoğun bir şekilde eğitilmiş olan selefinin V8’ini kuruyorlar.
Aston Martin, Affalterbach’ın dört litrelik Mercedes-AMG sekiz silindirli motorundan yaklaşık yüzde 30 daha fazla güç elde etti: 500 kW/680 hp ve 800 Nm artık araç tescil belgesinde yer alıyor.
Sürüş performansı buna bağlı olarak gelişiyor: 0’dan 100 km/s’e hızlanma artık 3,6 saniye sürüyor ve en yüksek hıza yalnızca 325 km/s’de ulaşılıyor.
Aston Martin DB12 p peşindetam olarak köy yollarında
Ancak farkı yaratan bu kriterler değil. Her şeyden önce, bu bir coşku ve duygu meselesidir. Çünkü yalnızca yeni ayarlanan sekiz vitesli otomatik, yeni nesil uyarlanabilir amortisörler ve serideki ilk elektronik arka aks diferansiyeli ile birlikte, daha güçlü motor duyusal etkisini açığa çıkarıyor.
Aston Martin’in şıklığını daha önce İngilizlerde görülmemiş bir netlikle renklendiriyor: Hassas, hızlı ve şimşek hızında DB12 kır yollarında ilerliyor, her virajda ağzınızın kenarlarını yukarı çıkarıyor ve 4,73 metrelik bir arabadan bekleyeceğinizden çok daha kolay yönetilebilir hissettiriyor.
Evet, şekiller hakkında tartışabilirsiniz: ama kim bu çizgiler karşısında ciddi bir şekilde sivri dilli olmak ister?
Kaynak: dpa-tmn/Max Earey
Ama ne kadar çılgınca kullanırsanız kullanın, Britanya’dan gelen bolide her zaman limitten hemen önce bıçağı dişlerinin arasından çıkaran ve her şeyden önce asla gösteriş yapmayan bir beyefendi olarak kalır. En azından akustik olarak, süper spor arabanın altındaki gizli ajan oluyor ve belki de bu yüzden James Bond’a çok yakışıyor.
Veri Sayfası: Aston Martin DB12 Coupe
Motor: Çift turbo deplasmanlı sekiz silindirli benzinli motor (4000 ccm)
performans: 500 kW/680 hp maks.
tork: 800 Nm
Sürmek: Arka tekerlek Sürücü
Bulaşma: sekiz vitesli otomatik
Uzunluk: 4725mm
Kalın: 2135 mm (aynalarla birlikte)
Yükseklik: 1295mm
Dingil açıklığı: 2805mm
ağırlığı frenlemek: 1788kg
yük: HAYIR
gövde hacmi: 262 litre
En yüksek hız: 325 km/s
Hızlanma 0-100: 3.6s
Ortalama tüketim: 12,2 L (WLTP birleştirilmiş)
Menzil: HAYIR
CO₂ emisyonu: 276 gr/km
Yakıt: Harika
emisyon sınıfı: AB6
Enerji verimliliği sınıfı: HAYIR
Aston Martin DB12’nin taban fiyatı: yaklaşık 225.000 Euro
tip sınıfları: HAYIR
Araç vergisi: HAYIR
Önemli standart donanım: Güvenlik: Altı hava yastığı, mesafeli hız sabitleyici, geri görüş kamerası, çapraz trafik asistanı
Konfor: Klima, karbon frenler, dijital bilgi-eğlence
yakıt tasarrufu teknolojisi: HAYIR
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
“Her şey hisse senetleri”, WELT iş yazı işleri ekibi tarafından çekilen günlük borsadır. Her sabah saat 7’den itibaren WELT’in finans gazetecileriyle. Borsa uzmanları ve yeni başlayanlar için. Spotify, Apple Podcast, Amazon Music ve Deezer’da podcast’e abone olun. Veya doğrudan RSS beslemesi aracılığıyla.
Ve birkaç bölümde bir başrol için yeni bir oyuncu kadrosu bulunsa bile, 007 çok uzun bir süredir ev ve mahkeme tedarikçisine sadıktır: Aston Martin ve özellikle klasik DB5 gibi 007 serisini temsil eden neredeyse hiçbir marka yoktur.
Bu nedenle, oyuncu henüz seçilmemiş olsa bile, bir sonraki filmde hangi arabayı kullanacağı neredeyse hiç soru işareti değil. Ne de olsa Aston Martin en önemli modelini yeniledi ve DB11’i DB12 ile değiştirdi.
Daha fazla araba testi
Aston Martin DBX 707 testte
Ve Bond’un ilk seferi için muhtemelen en az iki yıl daha beklemesi gerekecek olsa da, yeterince varlıklı insanlar bu yaz başlayabilirler çünkü güvendikleri bayi önceden yaklaşık 225.000 Euro’ya sahip olmak ister. Çoğu rakibinin aksine saldırganlıktan ve provokasyondan büyük ölçüde kaçınan bir süper spor otomobil var.
ayrıca oku
Evet, DB12 de güçle patlıyor, yeni sürümle daha da genişledi ve radyatör ağzını daha da açtı. Ancak çılgın spoiler yerine, kaslarının üzerinde zarif bir smokin giyiyor, bu da sizi yalnızca pit şeridinde değil, aynı zamanda Grand Hotel’in önünde de iyi gösteriyor.
Dürüst olalım: Bu manzarayla, bir sonraki James Bond da devreye girebilir.
Kaynak: dpa-tmn/Aston Martin
Bu iç mekanda da devam ediyor: Neredeyse hiçbir spor otomobil üreticisi kabini bundan daha fazla lüksle donatmıyor.
Ve Aston Martin artık geliştirme ortağı Mercedes’in eski bilgi-eğlence sistemini uygulamak zorunda olmadığı ve yakın zamanda kendi yerleşik elektronik sistemini yaptığı için, ekranlar ve hepsinden önemlisi orta konsoldaki eğlence merkezi de güncel. Seri üretimin başlamasından hemen önce navigasyon biraz karışsa ve gösterge, birinci sınıf bir senfoniden çok fiziksel bir deney kiti gibi görünse bile.
Bunun dışında Aston Martin, iyi sese çok dikkat etti, camları özellikle iyi yalıttı ve hatta otoyolda rahat bir atmosfer için lastikleri ses emici köpükle doldurdu.
Aston Martin DB12: Aile evde kalır
Bu, en geç bir yazılım güncellemesiyle kablosuz olarak da değiştirilebilse de, kabinle ilgili bir eleştiri noktası kesinlikle devam ediyor: ikinci sıradaki iki deri girinti, en iyi ihtimalle şık çanta rafları ve acil durum koltuğu olarak yavrular için bile uygun değil, orada çok sıkışık.
Ancak Bay Bond bir aileyle hiçbir zaman tam olarak anlaşamadıktan sonra, normal ölümlü müşteriler bile geri çekilmek zorunda kalır – ya da sadece başka bir arabaya geçer. Ne de olsa, yakında iyileştirme için daha fazla alan olacak: çünkü gelecek yıl DB12 üstü açılır bir araba olarak da satışa sunulacak.
Lüks komuta merkezi: Aston Martin ayrıca kokpite yeni bir bilgi-eğlence sistemi kurdu
Kaynak: dpa-tmn/Max Earey
Diğer hassasiyetleri hesaba katmak zorunda değilseniz – adı yanıltıcı olsa ve kaputun altında on iki silindirli bir motor olmasa bile, DB12’nin keyfini yine de en iyi şekilde yalnız başına çıkarabilirsiniz. Artık İngilizlerle de bir geleceği olmadığı için, bunun yerine yeni sürüm için yoğun bir şekilde eğitilmiş olan selefinin V8’ini kuruyorlar.
Aston Martin, Affalterbach’ın dört litrelik Mercedes-AMG sekiz silindirli motorundan yaklaşık yüzde 30 daha fazla güç elde etti: 500 kW/680 hp ve 800 Nm artık araç tescil belgesinde yer alıyor.
Sürüş performansı buna bağlı olarak gelişiyor: 0’dan 100 km/s’e hızlanma artık 3,6 saniye sürüyor ve en yüksek hıza yalnızca 325 km/s’de ulaşılıyor.
Aston Martin DB12 p peşindetam olarak köy yollarında
Ancak farkı yaratan bu kriterler değil. Her şeyden önce, bu bir coşku ve duygu meselesidir. Çünkü yalnızca yeni ayarlanan sekiz vitesli otomatik, yeni nesil uyarlanabilir amortisörler ve serideki ilk elektronik arka aks diferansiyeli ile birlikte, daha güçlü motor duyusal etkisini açığa çıkarıyor.
Aston Martin’in şıklığını daha önce İngilizlerde görülmemiş bir netlikle renklendiriyor: Hassas, hızlı ve şimşek hızında DB12 kır yollarında ilerliyor, her virajda ağzınızın kenarlarını yukarı çıkarıyor ve 4,73 metrelik bir arabadan bekleyeceğinizden çok daha kolay yönetilebilir hissettiriyor.
Evet, şekiller hakkında tartışabilirsiniz: ama kim bu çizgiler karşısında ciddi bir şekilde sivri dilli olmak ister?
Kaynak: dpa-tmn/Max Earey
Ama ne kadar çılgınca kullanırsanız kullanın, Britanya’dan gelen bolide her zaman limitten hemen önce bıçağı dişlerinin arasından çıkaran ve her şeyden önce asla gösteriş yapmayan bir beyefendi olarak kalır. En azından akustik olarak, süper spor arabanın altındaki gizli ajan oluyor ve belki de bu yüzden James Bond’a çok yakışıyor.
Veri Sayfası: Aston Martin DB12 Coupe
Motor: Çift turbo deplasmanlı sekiz silindirli benzinli motor (4000 ccm)
performans: 500 kW/680 hp maks.
tork: 800 Nm
Sürmek: Arka tekerlek Sürücü
Bulaşma: sekiz vitesli otomatik
Uzunluk: 4725mm
Kalın: 2135 mm (aynalarla birlikte)
Yükseklik: 1295mm
Dingil açıklığı: 2805mm
ağırlığı frenlemek: 1788kg
yük: HAYIR
gövde hacmi: 262 litre
En yüksek hız: 325 km/s
Hızlanma 0-100: 3.6s
Ortalama tüketim: 12,2 L (WLTP birleştirilmiş)
Menzil: HAYIR
CO₂ emisyonu: 276 gr/km
Yakıt: Harika
emisyon sınıfı: AB6
Enerji verimliliği sınıfı: HAYIR
Aston Martin DB12’nin taban fiyatı: yaklaşık 225.000 Euro
tip sınıfları: HAYIR
Araç vergisi: HAYIR
Önemli standart donanım: Güvenlik: Altı hava yastığı, mesafeli hız sabitleyici, geri görüş kamerası, çapraz trafik asistanı
Konfor: Klima, karbon frenler, dijital bilgi-eğlence
yakıt tasarrufu teknolojisi: HAYIR
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
“Her şey hisse senetleri”, WELT iş yazı işleri ekibi tarafından çekilen günlük borsadır. Her sabah saat 7’den itibaren WELT’in finans gazetecileriyle. Borsa uzmanları ve yeni başlayanlar için. Spotify, Apple Podcast, Amazon Music ve Deezer’da podcast’e abone olun. Veya doğrudan RSS beslemesi aracılığıyla.