Mercedes, BMW, Audi: Yolcuların da artık kendilerine ait ekranları var

Tavşan_Tutkusu

New member
Web dünyası ve teknoloji Araba ekranları

Ön yolcu için ekran; Mercedes, BMW, Audi ve Co.'nun şu anda planladığı şey bu.



14:53 itibariyle| Okuma süresi: 3 dakika




Mercedes otomobilleri bazen gösterişli ekran dünyalarına sahiptir ve bu ekranlara giderek ön yolcu da dahil oluyor




Mercedes otomobilleri bazen cömert ekran dünyalarına sahiptir ve giderek daha sıklıkla ön yolcuyu da içerirler

Kaynak: dpa/Mercedes-Benz AG


WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir; çünkü gömülü içeriğin sağlayıcıları, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak bu izni gerektirir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.


Sürücülere yönelik ekranlar artık birçok yeni araçta standarttır. Ancak şu ana kadar yolcular hiçbir şeye bakmadı. Bunun esas olarak Alman yasama organıyla ilgisi var. Ancak çok sayıda yeni gelen Çinli firmanın ilerlemesi artık üreticileri baskı altına alıyor.





BENGiderek daha fazla otomobil üreticisi yolcular için ayrı ekranlara güveniyor. Bu trend büyük ölçüde Çin tarafından yönlendiriliyor.

Münih'teki Berylls strateji danışmanı Jan Burgard bunu şu şekilde açıklıyor: “Oradaki birçok müşteri için ekranın köşegeni uzun süredir hacim veya motor gücünden daha önemliydi ve elektrifikasyon ve sürücülerin değiştirilebilirliği ile bu gelişme daha da hızlandı. daha öte.”

Bunun Avrupa pazarı üzerinde ikili bir etkisi var: Yeni gelen çok sayıda Çinli ile birlikte, örneğin Denza veya Voyah'dan uygun donanıma sahip birçok araç da ülkeye geliyor.


ayrıca oku








Ve Alman üreticiler artık en büyük satışları Çin'de yaptıkları için, donanımlarını da buna göre yükseltiyorlar: Mercedes E-Serisi, Audi Q6 E-Tron, Porsche Macan, BMW 5 Serisi – artık her yerde en azından ön yolcu için bir ekran opsiyonel olarak mevcut. .


ayrıca oku








Ancak esasen bu gelişmenin vadesi geçmişti: Sürücü on yılı aşkın bir süredir dijital ekranlara bakabiliyorken ve arka sıradakilerin en azından isteğe bağlı bir ekstra olarak kendi ekranları varken, ön yolcu çok daha uzun bir süre boyunca kendi ekranlarına sahip oldu. şu ana kadar uzaya baktım.

Mercedes kokpitte bir sergi planlıyor


Bunun en azından burada bu kadar yavaş değişmesi, özellikle yasama organından kaynaklanmıyor. Mercedes Geliştirme Başkanı Markus Schäfer, yetkililerin sürücünün dikkatinin dağılmasından korktuğunu ve bu nedenle bu tür sistemlerin onayını uzun süre reddettiğini açıkladı.

En azından haritadan, radyo istasyonundan veya araç bilgisayarından daha fazlasını göstermesi gerekiyorsa. Mobil gezinme veya yayın akışının onaylanması, yalnızca sürücünün yolcu ekranını görmesini engelleyen bir gizlilik işlevinin kullanılmasıyla mümkün oldu.

Ve Swabian'lar gelecekte bundan bolca yararlanmak istiyor: MMA mimarisi gelecek yıl yeni nesil CLA ve onunla birlikte yeni nesil bilgi-eğlence sistemiyle birlikte geldiğinde, gelecek tüm Mercedes modellerinde kokpitin tamamında bir ekran olacak. , Schäfer'in bu dijital tuvali renkli bir şekilde kullanmak istediğini duyurdu.

BMW'nin “Neue Klasse” baş üstü ekranı var


Ekranlar şu anda patlama yaşıyor ve Beryll'li adam Burgard'ın tanımladığı çözünürlük ve genişleme rekabeti çoktan patlak verdi. Ancak herkes bu görüşte değil: BMW gelecek yıl “Yeni Sınıf” olarak adlandırılan modeli piyasaya sürdüğünde, ortada yalnızca bir ekran olacak ve bunun yerine ön camın tüm genişliği boyunca uzanan ilk baş üstü gösterge ekranı olacak. Memur Frank Weber şunu vaat ediyor: Büyük ölçüde serbestçe yapılandırılabilen ve sürücünün yanı sıra ön yolcu tarafından da görülebilen Weber, şöyle devam ediyor:


Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir; çünkü gömülü içeriğin sağlayıcıları, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak bu izni gerektirir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.



Ve bu Panoramik Görüş Ekranı, bu karşı hareketi gösteren birçok örnekten sadece bir tanesidir. Pazarın alt kısmında görebileceğiniz bir diğer şey: Orta boy ekranlar büyürken ve içerik derinliği artarken, yeni Mini veya Volvo EX30 gibi otomobiller direksiyonun arkasını karartıyor.

Bu şekilde üreticiler bir taşla iki kuş vuruyorlar: Tasarımcılar net ve temiz görünümü övüyor, muhasebeciler ise daha düşük maliyetleri övüyor.